Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

BM | ENG

W3C

faq-img

Kajian Kepuasan
Pelanggan

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

 Portal Rasmi

Jabatan Perkhidmatan Veterinar

Kementerian Pertanian Dan Keterjaminan Makanan

BORANG SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DVS

e-FORM

image

JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR DEPARTMENT OF VETERINARY SERVICES BORANG KAJI SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN CUSTOMER SATISFACTION SURVEY FORM Kami berharap agar anda berpuashati dengan perkhidmatan kami. Walaubagaimanapun kami memerlukan maklumbalas ikhlas dan jujur dari anda untuk membantu kami dalam usaha memberi perkhidmatan yang lebih baik.

BAHAGIAN A : PROFIL PELANGGAN



 







 




 
 
Sila nyatakan












 




 





 
 
Sila Nyatakan





 
 
Sila nyatakan

BAHAGIAN B : TAHAP KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN DVS

1. Sila baca kenyataan yang diberikan. 2. Gunakan skala yang disediakan bagi menyatakan kualiti perkhidmatan yang diterima. 3. Sila tanda dalam petak berkenaan.
SKALA TAHAP PUAS HATI
Tidak Memuaskan Kurang Memuaskan Memuaskan Baik Cemerlang
1 2 3 3 5
I. Tempoh Masa Tindakan





 





 





 





 
II. Cara Layanan Disampaikan





 





 





 





 





 
III. Kepakaran Pegawai





 





 





 
IV. Jaminan Perkhidmatan





 





 





 





 

BORANG SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DVS

e-FORM

image

JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR DEPARTMENT OF VETERINARY SERVICES BORANG KAJI SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN CUSTOMER SATISFACTION SURVEY FORM Kami berharap agar anda berpuashati dengan perkhidmatan kami. Walaubagaimanapun kami memerlukan maklumbalas ikhlas dan jujur dari anda untuk membantu kami dalam usaha memberi perkhidmatan yang lebih baik.

BAHAGIAN A : PROFIL PELANGGAN



 







 




 
 
Sila nyatakan












 




 





 
 
Sila Nyatakan





 
 
Sila nyatakan

BAHAGIAN B : TAHAP KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN DVS

1. Sila baca kenyataan yang diberikan. 2. Gunakan skala yang disediakan bagi menyatakan kualiti perkhidmatan yang diterima. 3. Sila tanda dalam petak berkenaan.
SKALA TAHAP PUAS HATI
Tidak Memuaskan Kurang Memuaskan Memuaskan Baik Cemerlang
1 2 3 3 5
I. Tempoh Masa Tindakan





 





 





 





 
II. Cara Layanan Disampaikan





 





 





 





 





 
III. Kepakaran Pegawai





 





 





 
IV. Jaminan Perkhidmatan