August 22, 2017   7:39 AM
Reset Setting Change font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
 

Piagam Pelanggan


Kami berazam untuk menghayati moto jabatan "Tugas kami berbakti kepada anda", dalam menyampaikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan kami, dengan
 
  • Sentiasa membantu dan melayani dengan penuh mesra serta bertanggungjawab segala pertanyaan dan kemusykilan yang diajukan oleh pelanggan-pelanggan secepat mungkin
  • Memberi khidmat nasihat dan perundingan kepada cadangan projek ternakan yang dirujuk dalam tempoh 14 hari
  • Memberi data dan maklumat industri ternakan serta perundangan yang berkaitan setepat mungkin dalam hari yang sama dipohon bagi maklumat sediaada dan 7 hari bagi maklumat yang baru
  • Melayan dan menjawab semua aduan dan pertanyaan rasmi dalam tempoh tidak lebih daripada 14 hari dari tarikh terima aduan tersebut
  • Memastikan pelaksanaan piagam pelanggan disemua peringkat Jabatan
 

Kemaskini pada 2015-11-11 10:06:47 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page


Jabatan Perkhidmatan Veterinar
Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani
Wisma Tani, Blok Podium, Lot 4G1, Presint 4
Pusat Pentadbiran Kerajaan Perseketuan, 62624 Putrajaya

Tel: (603) 8870 2000 | Faks: (603) 8888 6021 | Email: pro[a]dvs.gov.my
Etc/GMT+4
Jumlah Pelawat : 4412909 Tarikh Kemaskini : 22-08-2017

Hakcipta Terpelihara 2015 © Jabatan Perkhidmatan Veterinar Malaysia
Terma & Syarat | Dasar PrivasiDasar Keselamatan | Penafian
Paparan terbaik dengan skrin beresolusi 1024 x 768 piksel menggunakan browser Mozila Firefox atau Chrome terkini
Hari IniHari Ini166 Jumlah PelawatJumlah Pelawat4412909