Wednesday, 19 December, 2018   8:15 AM

Reset Setting Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font

Piagam Pelanggan


Kami berazam untuk menghayati moto jabatan "Tugas kami berbakti kepada anda", dalam menyampaikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan kami, dengan
 
  • Sentiasa membantu dan melayani dengan penuh mesra serta bertanggungjawab segala pertanyaan dan kemusykilan yang diajukan oleh pelanggan-pelanggan secepat mungkin
  • Memberi khidmat nasihat dan perundingan kepada cadangan projek ternakan yang dirujuk dalam tempoh 14 hari
  • Memberi data dan maklumat industri ternakan serta perundangan yang berkaitan setepat mungkin dalam hari yang sama dipohon bagi maklumat sediaada dan 7 hari bagi maklumat yang baru
  • Melayan dan menjawab semua aduan dan pertanyaan rasmi dalam tempoh tidak lebih daripada 14 hari dari tarikh terima aduan tersebut
  • Memastikan pelaksanaan piagam pelanggan disemua peringkat Jabatan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kemaskini pada 2018-10-23 10:12:38 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page